Retouraanvraag

De kwaliteit van de producten is één van de sterke punten van METRO. Daarom hanteren wij de HACCP-afspraken zoals voorgeschreven. Hierdoor is het niet mogelijk om alle producten terug te zenden. Verse producten, diepvriesproducten en groenten en fruit kunnen niet teruggenomen worden aangezien we hier niet aan de kwaliteitsvoorschriften kunnen voldoen en de koudeketen niet kunnen handhaven. Daarom vragen wij om steeds je bestelling goed te controleren alvorens deze in te dienen.

Gebeurde er toch nog een fout in de bestelling of levering? Dan kan je ons onlineformulier hieronder gebruiken om deze aanvraag in te dienen.


Producten die in aanmerking komen voor teruggave(*):

 

• Binnen 7 dagen vanaf de levering

• Non-foodartikelen

• Droge voeding

• Gesloten en conforme verpakkingen


Producten die NIET in aanmerking komen voor teruggave:

 

• Vis en visdelicatessen

• Vlees

• Zuivel

• Groent en fruit

• Diepvriesproducten


(* Producten die in aanmerking komen voor een teruggave leiden niet automatisch tot een terugbetaling.)

HOU STEEDS DE TE RETOURNEREN GOEDEREN OP EEN GESCHIKTE BEWAARPLAATS.

NEEM STEEDS EEN FOTO VAN HET PRODUCT EN HET LABEL (met THT en beschrijving) ZODAT DIT KAN TOEGEVOEGD WORDEN AAN HET RETOURDOSSIER.


Retouraanvraag

*
*
*
*
*
*
*
*