Win tijd met METRO Delivery Service

METRO Delivery Service maakt het leven van de foodprofessional gemakkelijker: bestelde goederen worden namelijk op de gewenste locatie geleverd. Naast één centraal aanspreekpunt en een eenvoudige administratie, kan je rekenen op een sterk aanbod huismerken gemaakt voor en door chefs.

Kortom, dankzij METRO Delivery Service kan je als foodprofessional jouw kostbare tijd investeren in je zaak en je klanten.

Word METRO Delivery klant

Een METRO Delivery klant worden is erg eenvoudig. Binnen de kortste keren win jij kostbare tijd om je te focussen op wat echt belangrijk is: jouw zaak. 

Checks
Registreer je bij METRO Delivery
Dat kan door het online formulier in te vullen. Of door ons even te bellen of te mailen. 
Handshake
Wij nemen contact met je op
We contacteren je en zetten samen met jou je METRO Delivery account op punt. 
Self control
Begin online te bestellen
Ziezo, jij kan nu online jouw bestellingen plaatsen via M|Shop of de METRO app.
Heb je vragen?

De meestgestelde vragen

Heb je vragen over METRO Delivery Service? Hier alvast een antwoord op enkele van de meest gestelde vragen.

1. Wat kan ik bestellen bij METRO Delivery?

Bij METRO Delivery kies je uit een uitgebreid gamma kruidenierswaren, ultraverse en diepgevroren producten gemaakt voor en door chefs. Bovendien is er ook een breed aanbod kwaliteitsvolle eigen merken. En dat op maat van elke professional in de horecasector.

Wanneer je een METRO Delivery account aanmaakt, stellen we ook graag jouw persoonlijke catalogus samen. Hierin vind je snel jouw favoriete producten terug. Daarnaast kan je eenvoudig bestellen via onze webshop en zoek je op basis van kernwoorden, beschrijvingen of artikelnummers naar jouw gewenste producten.

M|Shop heeft bovendien tal van handige functionaliteiten om op een gemakkelijke manier je bestellingen opnieuw te plaatsen.


2. Kan ik klant worden bij METRO Delivery? 

Om METRO-klant te worden en gebruik te maken van onze METRO Delivery Service, moet je actief zijn in de horeca- en/of voedingssector en een geldig btw-nummer hebben.

Heb je vragen over de voorwaarden om klant te worden? Neem dan contact op met onze klantendienst op 03/600 18 00 of via contact@metrofsd.be.

Ben je al METRO-klant en wil je starten met onze METRO Delivery Service? 

Vul dan hier het online aanvraagformulier in.

3. Wat zijn de leveringsdagen en -uren?

We leveren van maandag tot en met zaterdag tussen 6 u en 17 u. Samen met je Customer Manager bepaal je de leverdagen en -tijdstippen.

4. Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

METRO Delivery Service levert de bestelde producten op de afgesproken plaats, bijvoorbeeld de koel- of vriesruimte van jouw zaak. De leverplaats dient vrij toegankelijk te zijn en mag zich maximaal 1 verdieping hoger of lager dan het gelijkvloers bevinden. Opgelet! Dozen of kratten laden onze chauffeurs niet uit.

Wijkt jouw levering af van deze voorwaarden? Bespreek dit dan eerst met jouw Customer Manager. Pas na overleg en goedkeuring door het Transport Management wordt je bestelling geleverd. 

5. Tot hoe laat kan ik bestellen voor levering de volgende dag?

Bestel je vóór 22.30 u, dan wordt je bestelling de volgende dag geleverd.

Bestel je na 22.30 u, dan wordt je bestelling automatisch verplaatst naar de eerstvolgende beschikbare leverdag. 

Belangrijk: hoe vroeger je de bestelling plaatst, hoe groter de kans dat je de bestelling zo volledig mogelijk ontvangt.